måndag 21 februari 2011

Detta har hänt.

Hallå!
Mycket har hänt denna senaste tiden så jag tänkte sumera lite av det som har hänt.

Det första som hände var att Kalle kom hit som jag redan skrivit om, vi körde en hel del i kläppen under den helgen och filmade en del. På lördagen kom Richard ut i parken efter en lång tid av sjukdom, han var väldigt arg och köttade bara straight-airs i svarta. efter att ha fått ett felskär i kicken och landat på axeln så fick vi ta en tur till sälen och detta resulterade senare i en titan skena och en dyr taxiresa till Mora för hans del.



Ett screenshoot från filmningen i Kläppen



Nu har jag avslutat min praktik som för övrigt var sjukt bra och lärorik. Jag har även flyttat ur min lilla stuga på 10 kvadrat och nu flyttat in i Richards lite mer lyxiga stuga.

Idag var jag i Lindvallen och åkte med Pillan och Katta två goa o glada tjejer. Jag och Pillan filmade en hel del och jag fick ihop en hel del bra klipp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar